2015. szeptember 6., vasárnap

WC-ből köszöntjük Deauville-t



Bonjour …. it's Rob Pattinson, sorry I can't be there this evening, I'm in Belfast shooting Lost City of Z with James Craig, since why I have to make this awful video here in my trailer toilet. But thank you so much for this award, it really-really means a lot, and I'm very touched and honoured. Life was a real joy to make and Anton Corbijn and Dane DeHaan are both wonderful people and hello to them if they're there. Thank you so much and hopefully I'll see you next time in Deauville.


Bonjour …. itt Rob Pattinson, sajnálom, hogy nem lehetek ott ezen az estén, épp Belfastban vagyok és a Z elveszett városát forgatom James Craiggel, ezért kell ezt a szörnyű videót felvennem a lakókocsim wc-jében. De nagyon köszönöm ezt a díjat, nagyon-nagyon sokat jelent, nagyon megérintett és büszke vagyok rá. A Life készítése igazi öröm volt és Anton Corbijn és Dane DeHann mindketten csodálatos emberek, és üdv nekik ha ott vannak. Nagyon köszönöm és remélhetőleg találkozunk legközelebb Deaville-ben. ( HA! Elsőnek Berlint értettem, de akkor miért mondott volna Bonjourt? )

Nna. Mert nem volt a lakókocsijában egy másik olyan hely, csak a wc, ahol fel lehetett venni a videót. Hát, szerintem nem jópofa dolog.

Másik. Mivel nem az angol szöveget használjuk, egy kicsit tovább tart az Elle riport fordítása,
de az eredeti riport angol fordításában van egy mondat, amin többen felháborodtak.


What is for exemple the worst thing someone has said about you?
Mi például a legrosszabb dolog, amit rólad mondott valaki?
It's going to make you laugh but as a British, to hear someone say I'm American is the worst insult! I am English! Let it be known once and for all!
Meg fog nevettetni téged, de mint Brti, hallani, hogy valaki azt mondja rólad, hogy amerikai vagy, az a legrosszabb inzultus(sértés)! Angol vagyok! Tudja meg mindenki egyszer és mindenkorra!

A francia szöveg:




Bal sarok legutolsó kérdés és válasz:
Quelle est, par exemple, la pire chose qu'on ait dite sur vour?
Mi a, például, legrosszabb dolog amit rólad mondtak?
Nevetni fogsz, de mint Őfelsége alattvalalójaként azt hallani, hogy amerikai vagyok, a legrosszabb sértés. Angol vagyok! Tudja meg végre mindenki!


Szóval, akik védik, azt mondják, misconceptiont mondott  a riporter, ami félreértést jelent. Hát, meg kellene hallgatni az eredetileg elhangzottakat, mert gondolom, a riporter csak tud angolul és franciául is. Egyenlőre Rob sok hideget kap a mondatért.
Kíváncsi vagyok, lesz-e magyarázkodás, vagy hagyja a fenébe, mint mindig.
-twmmy-

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése